czwartek, 14 lutego 2013

Z kim spędzić walentynki, czyli wpis około satyryczny (część druga).

10.Kida- tego się nie spodziewaliście, co? Na swoje usprawiedliwienie dodam, że jest to jedna z niewielu bohaterek Disney'a posiadająca atletycznie zbudowaną sylwetkę. Ale żaden z niej Pudzian, po prostu pierwszy raz graficy skupili się na budowie mięśni kobiet. Z Kidą z pewnością nie będziecie się nudzić: zabierze was w podwodne krainy, nauczy atlantyckiego i poczęstuje nietypowymi smakołykami.

9.Gwen Stacy-ukochana Petera jest nie tylko bardzo ładną dziewczyną, ale również ma głowę na karku. Dlatego też możecie zrobić dwie rzeczy. Albo spotkać się z nią pod pretekstem korepetycji, albo wybrać się do firmy Oscorp, udając naukowca.

 8.Shelly- jak można nie lubić bohaterki o wyglądzie Madchen Amick (której w dodatku twarzowo w niebieskim fartuchu)? Shelly to jedna z tych, nieszczęśliwie zakochanych postaci, która najchętniej wyrwałaby się spod dachu wiecznego niedoceniania (mówię tu o jej niebezpiecznym chłopaku). Jeśli chcecie spędzić ten dzień z Shelly, możecie spotkać się w knajpie w Twin Peaks, albo wymyślić coś zupełnie innego.

7.Tiffany- ilości tematów odnośnie falującego biustu Jennifer Lawrence nie byłabym wstanie zliczyć na palcu jednej ręki (nawet filmweb się nie oparł), a skoro niedawno miałam za sobą seans SLP, nasza 'crazy bitch' również będzie jedną z kandydatek. Zatem wybierzcie się do jednej z typowych restauracji, zamówcie płatki  i cieszcie się życiem. Tylko jej nie wyprowadzajcie z równowagi.

6.Catherine Tramell- ta pani akurat plasuje się w gatunek niebezpiecznych podejrzanych, ale jest typem inteligentnym i fascynującym, więc nie mogłam jej pominąć. Zapewne Catherine wyrwałaby was gdzieś na potańcówkę w klubie, ewentualnie wasz wspólny wieczór obfitowałby w spacer po plaży, bądź czytanie książki (myślę, że w każdym istnieje jakaś subtelna strona).

5. Lara Croft- pani archeolog, jest jedną z tych postaci, których żeńskie gabaryty przeszły do bardzo ciekawej historii (ewolucja miseczki stanika, dobrze pamiętam?). Randka z Larą byłaby z pewnością fascynująca, bo jeśli szuka jakiegoś artefaktu, być może zechce was wkręcić w ekspedycję. Tak więc znajdzie się i trochę adrenaliny i trochę romantyczności.

 4. Carolina- zastanawiałam się, czy  wziąć tu postać graną przez Penelope Cruz, czy Salmę Hayek, ale zdecydowałam się na Salmę, bo jest mniej plastikowa. Kto nie pamięta jej legendarnego wcielenia w "Desperados" ten ma chyba marne poczucie estetyki. Ja ten film ździebko uwielbiam, dzięki bardzo dobranej ekranowej parze. I scenie rozwałki. 'Dwójka' to jakaś pomyłka. A randka? Na niebezpiecznych wertepach Meksyku, gdzieś między opuszczoną ruderą i szklanką tequili.

3.Daenerys Targaryen- za nią akurat średnio przepadam, ale nie da się ukryć, że ma zadatki na 'idealną fikcyjną kobietę'. Daenerys Zrodzona Z Burzy (aka wstaw kolejną ksywę) to ostatnia potomkini królewskiego rodu Targaryenów. Nie łatwo będzie jej zaimponować, ale wbrew pozorom, nadal kryje się w niej zagubiona nastolatka, która czuje się osamotniona. Jesteś podobny do khala Drogo?Albo Daario Naharisa? Droga wolna. A walentynki? Może huczna biesiada?

2.Czarna Wdowa- ta zabiegana superbohaterka, mimo sprawiania wrażenia zdystansowanej, ma w sobie pokłady przywiązania, a przede wszystkim rude włosy. Podczas kolejne trudnej akcji Avengersów, być może znajdzie czas, by chwileczkę odsapnąć. Tylko pamiętajcie. Macie do czynienia z bardzo konkretną kobietą, która zna się na tajnikach sztuki szpiegowskiej. Żadnych bezpardonowych zagrywek. Wasze spotkanie być może odbędzie się na jednej ze znikających platform S.H.I.E.L.D., choć kto wie-może Nick Fury pozwoli wam po prostu spiknąć się w jednej z knajp.

1.Audrey Horne - skoro tamto zestawienie zamykała postać z TP, tu również nie mogło być inaczej. Audrey, co wydawać się może zwykłą femme fatale, jest kolejną z osób, która skrywa dziecięce marzenia. Gdyż po prostu, jest to strasznie zagubiona dziewczyna, która chciałaby robić coś dobrego, ale jej działania już niekoniecznie są zgodne z tym, na co się przyzwala-a poza tym ma dość nieciekawe relacje z ojcem (mam nadzieję, ze wiecie, że jestem w połowie 2 sezonu). A zatem, jak najlepiej spędzić swój czas z Audrey? Przy filiżance czarnej jak noc kawy i z przepysznymi wiśniowymi naleśnikami. Tak, zmyślam.


9 komentarzy:

  1. <3 Atlantyda: Zaginiony Ląd.
    Rzekłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam Shelly i już pomyślałam sobie: "A gdzie Audrey?!" :) A od Kidy wolę Ciel z "Drogi do Eldorado", jakoś zawsze wolałam tą małą cwaniarę od innych babek z bajek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ona jakoś wkurzała w tym filmie, bo zaburzała bromance Tulia i Miguela:D

      Usuń
    2. To nie bromance Suzarro, to coś więcej ;)

      Usuń
  3. "Kida...kaszana...ja" Uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. No byłem pewien, że znajdzie się tu i Czarna Wdowa i Daenerys. Osobiście nie mam nic przeciwko, bo na obie panie zawsze spoglądam z uśmiechem:) Ale ja wcisnąłbym jeszcze do tego zestawienia postać graną przez Zooey Deschanel w 500 dniach miłości. Uwielbiam tę postać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaciekawiłeś, wszak do pozytywnych nie należy (naczytałam się wielu negatywnych opinii odnośnie Summer).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...